SEO, SEA en Google Analytics.
Deze instrumenten afstemmen op één succesformule is specialistenwerk. Online marketing maakt een integraal onderdeel uit van onze totale dienstverlening. Het wordt toegepast bij veel websites, nadat deze in productie zijn genomen. Het is echter van belang om al veel eerder, tijdens het definieren van de strategie, rekening te houden met de instrumenten die ingezet kunnen worden. Om deze vervolgens optimaal in te richten. Onze specialisten bepalen samen met u de online marketingstrategie en de bijbehorende doelstellingen. Vervolgens stellen we vast welke online marketingactiviteiten u zelf uitvoert en welke activiteiten u aan ons uitbesteed. Door onze marketingkennis te combineren met onze technische kennis, zijn wij in staat u te voorzien van een helder advies om het beste rendement uit uw website te halen.
Meten is weten
De kracht van online marketing is de meetbaarheid met behulp van Google Analytics. Een onmisbare schakel om informatie over uw website ontwikkelingen bij te houden, nadat de website gelanceerd is. Welke bron is het meest effectief voor uw organisatie. Op welke zoekwoorden wordt uw website gevonden en welke zoekwoorden leveren het meeste rendement op. Hoe hoog is het ‘bounce’ percentage van bezoekers die gelijk de site weer verlaten. Dit zijn allemaal relevante vragen om te meten of online marketing voor u succes heeft.
Wilt u meer weten over SEO, SEA, Emailmarketing, Banneradvertising of uw online strategie in het algemeen, neem dan contact op door middel van de contactformulier of bel met 0223-759505.